Salut à tous,

Eh voilà, enfin le project Nespresso est fini !!! C’est le project qui m’a fait passé de Maya à Blender et je ne regrette pas mon choix (en gros, maya crashs durant la modélisation, 1/3 du taff perdu… Blender pas de soucie). Donc modelisation sous Blender, textures sous Photoshop et Blender, rendu sous Octane Render. Mon but était le photoréalisme et je pense que je m’en suis pas trop mal sortis. Pour les temps de rendu, ça va de 3h40 à 17h23 en full GI (PMC mode / depth 26 / 32000 samples).Voici donc la suite des six images du project.

Enjoy,

Hi to all,

Well this is finally the Nespresso project is finished !!! This is the project that has passed me from Maya to Blender and I do not regret my choice (basically, Maya crashed during modeling, 1/3 of lost taff … Blender cares). So modeling in Blender, textures in Photoshop and Blender, rendered in Octane Render. My goal was photorealism and I think I’m not doing badly. For rendering time, it goes from 3h40 to 17h23 with full GI (PMC mode / depth 26 / 32000 samples). Here is the result of six images of the project.

Enjoy,